úterý 16. května 2017

Housenka zelená

Housenka představuje larvální stadium motýlů. Po svém vylíhnutí z vajíčka se zpravidla vydatně krmí a poté, co nashromáždí patřičné zásoby a dospěje, se zakuklí. Patří mezi polypodní larvy , mají páry hrudních nohou a nejčastěji zadečkové panožky.


Kvůli soukromí této hvězdy nebudu prozrazovat její pravý jméno. Motýl Hmyz Levandulov á. Není vyloučené, že za návratem stojí tropické počasí, ve kterém se tento druh motýla běžně vyskytuje.

Z názvu je patrné, že se housenka živí na keřích oleandru, které může i zcela zdevastovat. Pestrobarevná housenka se dá zastihnout od od května do července a znovu od srpna do začátku září na nejrůznějších listnatých stromech i na jehličinách. Lišaj šeříkový proto vajíčka klade i na živé ploty. Dobrý den, my našli taky velkou zelenou housenku. Můžete mi říct vo je zač, a jak se jí šetrně zbavit dřív, než mi sežere celou zahradu.


Prolézací tunel – veselá housenka , oblíbená skládací prolézačka pro kluky i holčičky. Pomozte překonávat svým dětem strach z. Otázka: Po návratu z dovolené jsem na balkoně místo petržele našel jen stonky. O zbytek se postarala zelená housenka se světlou linkou po straně hřbetu.

Její výskyt nevěstí nic dobrého – tenhle cvalík. Autor: Archiv ireceptar. Nejprve je černá s červenou kresbou, později je zelená , s černými pruhy a oranžovými tečkami.


Při ohrožení zaujímá obranný postoj s vystrčenou oranžovou vidličkou a vylučuje páchnoucí výměšek. Dospělá housenka se zakuklí. Při teplé letní teplotě stačí jeden až dva. Tak jsem včera nafotil ty šmejdy, kteří byli ve vyhlodaných plodech rajčat (nezralá zelená ). Fotky nic moc, protože už bylo šero. Letos už nic, ale začínám mít obavy, že bude nutné se tímto póvlem v budoucnu zabývat.


Poškozených plodů tam bylo docela hodně a to jsem našel jen dvě housenky. Funny zelená housenka převlečená za větev Informace o použití Video Funny zelená housenka na rostlině může být použito pro osobní a komerční účely v souladu s podmínkami zakoupené Royalty-free licence. Taky mám na růžích ožrané listy a našla jsem zelenou malou housenku na růžích mé sousedky, já je tak moc ožrané nemám.


Jako housenka se vyvíjí roky. A právě teď v září se chystá k zakuklení buď přímo ve dřevě, nebo v zemi. Dřevěný knoflík ve tvaru bačkůrek, modré barvy. Nebezpečná housenka se nejvíce přemnožila v Bavorsku, Bádensko-Württembersku, Hesensku, Severním Porýní-Vestfálsku, Dolním Sasku, Sasku-Anhaltsku, Braniborsku, Berlíně a Meklenbursku-Předním Pomořansku.


Sám jsem měl možnost tento jev pozorovat a pamatuji si svůj údiv, když se domů přinesená zelená housenka „náhle“ změnila v růžovofialovou. Zakuklený motýl přetrvává v zemi do příštího jara, často dokonce až do další sezóny. Dnes děti objevili velkou zelenou housenku se zahnut´ oranžovým trnem.

Co je to prosím za motýla? Způsoby boje Nejlepším prostředkem proti tomuto škůdci je 3krát až 4krát opakovaný postřik v době líhnutí housenek nikotinsulfátem nebo anabasinsulfátem s mýdlem, a také poprašování práškovým DDT. Fotografie Zelená housenka může být použita pro osobní a komerční účely v souladu s podmínkami zakoupené Royalty-free licence. Obraz je propuštěn bez autorských práv Creative Commons CC0.


Zelená housenka mi ožrala bazalku Našla jsem ji a její dvě sestry, když jsem zjistila, že mi ohlodaly bazalku až na stonky (je po listech, téměř). Plnitelná silikonová kapsička má objem 1ml. Můžete ji vyvařit, ohřát pokrm v mikrovlnné troubě, zamrazit a mýt v myčce na nádobí.


Tento problém byl poprvé zaznamenán asi před dvěma lety. Zavíječ zimostrázový (jindy nazývaný jako čínská housenka ) k nám byl pravděpodobně zavlečen. Novorozenecká kalhotková plenka na snappi sponku Majab zelená s černou.


Bino Prolézačka housenka zelená Prolézačka housenka tunel je oblíbená skládací prolézačka pro děti. S největší pravděpodobností to bude housenka bourovce ostružiníkového. Už je to více než let co jsem jich několik našel a odnesl si je domů a týden jsem měl nateklé ruce a strašně to svědělo.


Jejich chlupy jsou totiž ochranné a zapichují se do kůže jako háčky, ani to není vidět. Je to jako kdyby jste si hráli se skelnou vatou bez rukavic.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky