středa 3. května 2017

Děkuji sestřičko

Knížka se mi líbila, po prvním díle, Prosím Vás, sestřičko, jsem se těšila i na tento, příběh i mě vrátil do doby, kdy se odehrával a kterou jsem osobně zažila. Pokračování křehkého příběhu mladé půvabné sestřičky Sylvie a jejího nelehkého startu do života. Malá nemocnice, do níž nastoupila, je svět sám pro sebe, lidé jsou tu odkázáni pouze jeden na druhého. Volné pokračování románu Prosím vás,sestřičko.


Hrdinka prožívá komplikovaný milostný vztah s rozvedeným lékařem a protože rodiče s její volbou nesouhlasí, ztrácí i rodinné zázemí. Náš web zlepšujeme pomocí cookies. Do vašeho zařízení ukládáme také cookies třetích stran.


Pokud nám dáte souhlas, můžeme náš web také. Funkce je dostupná pouze pro přihlášené. Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.


Koupil jsem zatím knihu a jsem spokojen s cenou, zabalením pro přepravu i rychlostí dodání. Nebylo to špatné,ale asi jsem čekala trochu něco jiného. Přišlo mi to takové obyčejné,jsem zřejmě zhýčkaná knihami od L. Hledáte Děkuji, sestřičko. Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst.


Kupte knihu Děkuji, sestřičko. Hana Marie Körnerová) s slevou za 2Kč v ověřeném obchodě. Prolistujte stránky knihy, přečtěte si recenze čtenářů, nechte si doporučit podobnou knihu z nabídky více než miliónů titulů. V originále „ Děkuji, sestřičko. Körnerové přivádí čtenáře opět do nemocničního prostředí, kde se denně bojuje o zdraví a životy lidí.


Internetový obchod Patro. Nakupujte elektroniku, počítače, notebooky, LCD televizory, kuchyňské potřeby, knihy, dárkové. Vytváříme knižní království s širokou nabídkou knižních titulů od mnoha nakladatelů. Osobní odběr zdarma, rychlé doručení a trochu toho srdíčka. Nedá se říci, že jedna kniha by byla o něco lepší než druhá.


Kdybych je měla porovnat, musela bych napsat, že mezi nimi není rozdíl. Tenhle kousek už si ode mě bohužel nekoupíte. Můžete mi tu nechat svou e-mailovou adresu a. Kniha: Děkuji, sestřičko. Note: Citations are based on reference standards. However, formatting rules can vary widely between applications and fields of interest or study.


Easily share your publications and get them in front of Issuu’s. Hodnocení knihy Děkuji, sestřičko. Táto stránka používa cookies. Bleskové dodání, osobní odběr ZDARMA a dárky za nákup.


Jako mnoho jiných společností poskytujících své služby na internetu, i my využíváme cookies, pixely a další technologie. V tomto článku vám popíšeme. Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka). Odkazy na odborné recenze.


Kompletní informace k výběru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky