úterý 28. srpna 2018

Výsevní substrát

Výsevní substrát a na přesazení kaktusů. Nemojany naproti vedlejší železné bráně na hlavní silnici u Nemojanského mlýna, kde je stánek na svatby. Směs se míchá z vyzrálého kompostu, rašeliny, perlitu a křemičitého písku.


Perlit pěstební substráty provzdušní, stabilizuje vlhkost v půdě, zlepšuje využívání hnojiv a přispívá k dobré kondici pěstovaných rostlin. Supresivní výsevní substrát je určen speciálně pro výsevy a množení rostlin.

Je připraven ze směsi vytříděné světlé a tmavé rašeliny s upravenou. Nákup bez rizika: dní na vrácení. Pro předpěstování nejmladších rostlin vyžadujících neutrální pH. Lze uplatnit pro objednávky nad 5Kč Sleva se nevztahuje na produkty označené Prodej za velkoobchodní ceny.


Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Substráty univerzální a výsevní. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče.


Připravený výsevní substrát sterilizujeme Sterilizace je vhodná zejména kvůli snížení rizika, že nám výsev napadnou plísně.

Vědom si toho, že ve veškeré mě dostupné literatuře se píše o dezinfekci výsevního substrátu jako o věci naprosto nezbytné, ani já jsem. Zdravím, dnes jsem si byla koupit můj oblíbený výsevní supresivní substrát z Forestiny, ale v prodejně, kde obvykle nakupuji ho neměli, tak mi prodavačka. Je vhodný jak k setí semen, tak i. Garden Agro, Agro CS za akční ceny #128176;.


Další slevy hnojiv a substrátů na Kupi. Tento substrát s jemnou strukturou je optimální pro výsev semen a výsadbu mladých rostlin. Mírné přihnojení zajišťuje optimální vývoj mladého kořenového systému. Směs slabě rozložené světlé, silně promrzlé tmavé rašeliny a jemných kokosových vláken, se smáčedlem. Vhodný pro výsevy rostlin citlivých na sůl.


Já už jsem taky vyzkoušel různé recepty na výsevní substrát. Od lesní hrabanky, perlitu, škváry, lignocelu, atd. Ale nejvíc se mi osvědčila antuka s pískem v poměru 1:velikosti 1-3mm. Přepařím, vyseju, zaleju a čekám na výsledek. Zkusil jsem výsev do nesterilního substrátu.


Použil jsem semínka echinopsisu hybrid velký. Obsahuje vhodný poměr živin a mikroelementů. Příměs jílových minerálů přispívá k vyrovnanému hospodaření se živinami.

Prodzdušnění zajišťuje přídavek strukturně stabilního perlitu (bílé vločky). Správná volba substrátu Velmi jemná struktura výsevních substrátů umož - ňuje jejich použití do všech typů multiplat. Nabízíme z 1- výsevní substrát l (Kč), který je namíchán ze složek, a už prosetý na max. Ahoj lidičky na FB jsem četl diskuzi o setí a jaké médium použít někteří si chválily Jiffy tablety a někteří na ně nadávaly tak mě.


Zemina, jež je připravená k použití, obsahuje speciální složení živin a mikroelementů. Vysoce účinné jílové minerály zajišťují dobrou pufrovací schopnost směsi. Ruličky si připravte vedle sebe a do každé z nich nasypte do třech čtvrtin, případně něco nad polovinu výsevní substrát. Pak vložte samotná semínka.


Máte-li hotovo, zasypte semínka ještě vrstvou substrátu. Pak je zapotřebí budoucí sazeničky opatrně zalít. Rozhodně to s vodou nepřehánějte, aby se ruličky totálně nepromočily.


Jarní výsevy zeleniny a především mnohých choulostivých druhů květin vyžadují dokonalý výsevní substrát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky