čtvrtek 13. září 2018

Rybičková pomazánka ze školky

Tématické fráze: rybičková pomazánka rybičková pomazánka z tuňáka výborná rybičková pomazánka rybičková pomazánka ze školky pomazánky ze školky rybičková pěna pomazánka z tuňáka rybickova pomazanka recept rybí pomazánka ze školky jednoduchá rybičková pomazánka pomazánka z ramy rybičková pomazánka jako ze školky originální pomazánky pomazánky z ramy. Hanule moc díky za připomenutí Ještě ten večer byla pomazánka k večeři a manžel prohlásil,že je to lepší než slibované řízky. Přidala jsem 2kousky měkk. Klasika ze školky, moje nejoblíbenější pomazánka ever, o jejíž napodobeninu jsem se doma snažila mnohokrát a bez úspěchu.


Až jsem pak jednou zkombinovala dva recepty a vyšla z toho ta moje „školková“ verze.

Nechám na vás, jestli ji budete připravovat jen o Velikonocích, nebo i jindy. Já na ni mám chuť pořád. Rybičková pěna (pomazánka) recepty, které budete milovat. Margarín smíchat s Lučinou, celá vejce uvařená natvrdo nastrouhat na jemno, pokud máte rádi cibuli, přidejte na jemno.


Tuhle rybí pomazánku děti milují – je jemná, chutná, a navíc se jim po ní bude lépe přemýšlet. Paní Terezko, měla jste pravdu. Pomazánka je opravdu chutná.


Už vím, že rybičky s okurkou můžu.

Z rybiček vylijeme tuk a rozmačkáme vidličkou, přidáme drobně krájené okurky a vajíčka, hořčici a nakonec majolku, kdo má rád. Vajíčková pomazánka z lučiny Vejce uvaříme natvrdo a dáme vychladnout. Pak je buď nakrájíme na malé kousky, anebo můžeme použít protlačovací sítko na brambory. V misce utřeme tvaroh, rybičky , majolku a cibuli. Okořeníme solí a pepřem.


Dělala jsem už hodně rybích pomazánek, ale tahle od mamky je nejlepší. Vyzkoušejte i další recepty na pomazánky na webu plném návodů, nápadů a receptů JakTak. Tentokrát vám poradím můj recept na rybí pomazánku ze sardinek. Rybí pomazánka se dá připravovat z různých druhů ryb. Sardinky jsou snadno dostupné, dobře se kuchyňsky upravují a rybí pomazánka je za jejich pomoci rychle hotová.


Recept na rybí pomazánku ze sardinek krok za krokem čtěte dále. A že se dá udělat výborná pomazánka , ve které není ani máslo, ani sýr, ani vejce? Já tomu moc nevěřila, o to větší překvapením mi veganské pomazánky jsou.


Drožďová pomazánka jako ze školky Syrové droždí je pozoruhodnou potravinou s velkým přínosem pro naše zdraví. Jako takové je ale bohužel stále opomíjeno. Okapané maso ze konzerv tuňáka v oleji promíchejte se 2–pokrájenými vejci uvařenými natvrdo.

Naneste na rozpečené bagety, ozdobte plátky citronu, olivami a pažitkou. Recept mám od kamarádky, která jím „nachytala“ i strávníky, kteří běžně ryby jedí, takže jsem se rozhodla to zkusit. Recept: „Bezlepková Domácí rybičková pomazánka “ Domácí rybičková pomazánka – česká klasika, kterou známe již ze školky , z jídelny či z domova. Jedli jsme ji každý v mnoha provedeních a někteří z nás ji od dětství nemůžeme vystát. V každé kuchyni mají nějaký svůj recept, používají různé suroviny, ale jen málokterá je opravdu dobrá.


Klasická rybičková pomazánka se dělá ze sardinek v oleji, najemno nakrájené cibulky, másla a citronové šťávy, někdo ještě přidává nadrobno nasekaná natvrdo uvařená vajíčka, kyselou okurku a hořčici. Vynikající je ale také pomazánka z tresčích jater. Na našich stránkách : STRAVOVÁNÍ – RECEPTY jsou vloženy recepty na některé pomazánky připravované pro děti v naší MŠ. Tato rybičková pomazánka je o dost zdravější verzí pomazánek podobného druhu, do kterých se často míchají majolky, tavené sýry a podobně.


Zelenina příjemně zjemní výraznou rybí chuť. Nejzdravější pomazánky se připravují ze syrové zeleniny. Z těch lze jmenovat například křenovou nebo celerovou pomazánku. Dalšími oblíbenými druhy pomazánek, jejichž základ tvoří maso nebo ryby, jsou tuňáková , rybičková nebo škvarková pomazánka. Oblíbená pomazánka mého manžela!


Je sice poměrně drahá, ale kombinace kaparů, cottage, tuňáka a kari je k nezaplacení! Moc nám chutná a dopřáváme si ji celkem pravidelně, nejčastěji na opečený toastový chléb nebo opečenou bagetu. Doporučuji jako zajímavou, exotickou a zdravou obměnu klasických rybičových pomazánek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky