pátek 23. března 2018

Pytle na rajčata

Průhledné pytle na rajčata , papriky atd. Levné pytle na rajčata nebo papriky. Levnější alternativa pytlů na pěstování rajčat a paprik na balkónech.


Vhodně zvoleným rozměrem v šířce s bočním skladem. Pytle mám umístěny z jižní strany domu, pod střechou, kde na ně neprší a zároveň jsou zahřívány od zdi.

Sazenice rajčat si předpěstuji sama ze semínek. Der Verkäufer muss gemäß Verkäufergesetz dem Käufer eine Quittung ausstellen. Gleichzeitig muss er die erhaltenen Einnahmen online beim Steuerverwalter.


Kupuju zahradnický substrát. Tato zemina se mi osvědčila. Letos poprve jsem pěstovala žluté rajčata. Plody pocházejí z Francie.

Velice mile mě překvapilo, jak bohatou úrodu mám a jak jsou rajčata chutná. Podotýkám, že plody jsem koupila v zelenině. Všem přeju hodně pěstitelských úspěchů ! Pěstování rajčat v taškách.


Než v malých taškách, který se rychle prohřejí na sluníčku a špatně při dešti odtéká voda, jsou velké plastové pytle. Já pěstovala rajčata takhle na balkóně v pytlech a bylo to úplně v pohodě, nejdříve jsem sazeničky rozpikírovala do kelímků od jogurtu, nebo pokud máš dostatek malých květináčků, potom sázíš do pytlů, teď jsem si sehnala nějaké kýble (od soukromého pekaře z náplní do koblih) … už mám také nasazené papriky a rajčata , těším se na jaro, až si z balkónu. Letos jsem dala rajčátka do pytlů a naplnila pytle hlínou z kompostérů. Myslím, že to bude lepší a. Pro optimální vývoj mladých rostlin je důležitý obsah fosforu a vápníku v půdě. Jejich zásoba by měla být dostatečná po zapravení základního hnojení na podzim nebo i na jaře při jarním zpracování půdy.


Jednou z velmi příjemných součástí tohoto způsobu produkce brambor je možnost postupné sklizně v malém množství z pytle rovnou na stůl. Podle žloutnutí listů a stonků poznáte, kdy jsou brambory vhodné ke sklizni. Zelená OBI fólie na rajčata slouží k zakrytí rostlin rajčat a chrání je před větrem, deštěm a nízkými teplotami.


Kromě toho také urychluje zrání. Hledáte vhodnou kartonovou krabici?

Nebo jiný obalový materiál - vlnitou lepenku, bublinkovou fólii? U nás najdete veškerý balící a obalový materiál. Chtěla bych letos zkusit venkovní tyčková rajčata přikrývat v nepřízni počasí igelitovými pytly.


Děláte to tak někdo, ještě by mně zajímalo jestli se na tento účel nějaké pytle prodávají, nebo co na přikrytí použít. Již delší dobu je možné zaznamenat na GS stále dokola se opakující a nechutné útoky na lidi s jinou sexuální orientací. Ti lidé, kteří se Ti lidé, kteří se postaví proti diskriminaci a útlaku této menšiny, jsou vzápětí obviňováni ze schvalování homosexuality, sodomie a je jim vyhrožováno peklem atp.


Pokud rajčata na daném místě netrpěla žádnými chorobami, tak snesou pěstování po sobě až roky. Půdu je však třeba přihnojit kompostem. Vyžadují péči téměř každodenní, často podléhají nemocem. Pokud chceme zavařovat, necháme rajčata na keřích co nejdéle. Jakmile hrozí velké bouřky a kroupy, otrháme z rajčat všechna oranžová rajčata a dáme je do přepravek nebo do lísek.


Pak je vystavujeme na sluníčko, aby dozrála do konzumní zralosti (nesmíme je nechat ve tmě). Rajčata sklízíme postupně. Servírujte na stůl vždy čerstvá rajčata nebo jahody – rovnou z balkonu či terasy! Na čerstvé zelenině a ovoci vypěstovaném doma bez chemických přísad a pesticidů či konzervantů si s chutí pošmáknete. Pokud zalíváte jen jednou týdně, dejte pytel na podmisku nebo do většího pytle , který bude sloužit jako zásobárna vody.


To by podporovalo množení plísní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky