pondělí 25. září 2017

Jablčník

Následne si pripravíme cesto. Vymiešame si múku s kypriacim práškom a dáme do misky. Tam pridáme práškový aj vanilkový cukor.


Alexandra Jarošová, Klára Buzássyová: Slovník súčasného slovenského jazyka. Z uvedených surovín spracujeme cesto, ktoré rozdelíme na dve časti. Prvú rozvaľkáme na pomúčenej podložke a pomocou valčeka prenesieme na plech. Polohrubú múku šálky, šálka kryštálového cukru, žĺtka, prášok do pečiva, 2g Hery(ja som použila polovicu Hery a polovicu masla), dl mlieka. Cesto si rozdelíme na dve časti.


Jednu časť rozvaľkáme a dáme na plech,ktorý buď vymažeme tukom a vysypeme múkou akebo ako ja použijeme fóliu na pečenie. Koláčik je taký jednoduchý na prípravu, že ho úplne bez problémov zvládne pripraviť aj moja 12-ročná dcéra. Navyše, je skutočne vynikajúci! Dieses Deutsch-Slowakisch-Wörterbuch (Nemecko-slovenský slovník) basiert auf der Idee der freien Weitergabe von Wissen.


Anmerkungen von Nutzern. Ergänze den Wörterbucheintrag. Terezka, to je jablčník , ako keby odomňa. Ja som už stará, a od mlada ho pečiem. Robím ho presne podľa tohto receptu.


Dávam tiež Palmarín, ale jablká od oka. Každému,kto recept vyskúša bude chutiť. Zajtra prídu deti, budem ho piecť. Velmi, velmi sa mi zaziadal taky celkom obycajny jablcnik. Milujem nase tradicne zakusky.


Kuchynu nasich starych mam. Zákusok našich starých mám, jablčník , ktorý nikdy nesklame. Vyskúšajte náš jednoduchý návod ako na to. Rada ich robím pre návštevy a majú. JABLČNÍK S TVAROHOVÝM KRÉMOM PODĽA JAMIEHO OLIVERA - ÚŽASNÝ!


Svieži, jemný a fantasticky chutný koláčik. Ak máte doma pár jabĺk a tvaroh, určite. VEĽMI ŠŤAVNATÝ JABLKOVÝ KOLÁČ! Obrátený jablčník , ktorý sa zakaždým vydarí.


Podľa tohoto receptu ho pečiem už rokov! Jablečník obecný dostal své jméno pro svou jablečnou vůni. Ovšem jablečník nejen voní, ale má také mnohé léčivé účinky!


Tento jablkový koláč sa vizuálne podobá klasickým tartom, ktoré poznáme najmä z Francúzska. Je však o niečo jednoduchší a rýchlejší a chutí rovnako. Jablkové dezerty si zamilujte.


Každý deň by ste mali pre svoje zdravie zjesť aspoň jedno jablko. Mame tu na stranke uz vela jablkovych kolacov,ale takyto som nenasla,preto ho sem pridavam a hlavne preto,ze je trosku iny,ako tie ostatne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky